Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


مصاحبه شاهین نجفی

هم صحبت شدن با شاهین نجفی آنقدر جذاب است که شاید تصور آن دور از ذهن باشد شخصیتی که ما در ترانه ها از او داریم شخصیتی اعتراضی و البته همراه با خشونت کلامیست ...
شاهین آنقدر سنجیده حرف می زند که شاید نتوان او را هیچ گاه تحت تاثیر چیزی که که نمی خواهد قرار داد و به حرفی که نمی خواهد بزند وادارش کرد ...
بعضی از سوالات بی جواب ماند و شاهین مایل به پاسخگویی آنها نشد و خیلی از سوالات هم به جواب رسید و روشن شد ...
از روز اولی که شروع به کار در این وبلاگ کردیم بیشتر از خودمان روی شاهین حساب باز کردیم و امروز هم بی جواب نماندیم !؟
سعی کردیم مصاحبه ای متفاوت با شاهین نجفی انجام دهیم و زیاد با کلمات بازی نکنیم و پز یک مصاحبه ی سیاسی و علمی را به رخ نکشیم ما خواستیم با زبانی ساده تر و شیوا تر با شاهین به گفتگو بنشینیم و بیشتر به زندگی خصوصی اش قدم گذاریم و انصافا هم به چیزی که می خواستیم رسیدیم !
این مصاحبه حرف های چند شاخه ای بود که مدت ها افکار طرفداران شاهین را درگیر کرده بود و امیدواریم امروز با این مصاحبه گره از این افکار باز شده و زندگی شاهین هم از پشت پرده بیرون آمده و روشن تر به چشم بخورد...
ما حصل این گفتگو حرفهاییست که می بینید ...

شاهین جان اول از همه یه بیوگرافی مفصل از خودت بیان کن ؟
بیوگرافی من در واقع ترانه ها و آثار من است ‌٬ جز آن ٬ اتفاقاتی است که شاید برای همه پیش آمده و مهم هم نیست .
خیل عظیمی از هوادارانت دوست دارند بدانند تو در کدام دانشگاه نحصیل کرده ای و سر چه مسئله ای از دانشگاه اخراج شدی ؟
من در دانشگاه گیلان ٬ جامعه شناسی خواندم و به دلیل مشکلاتی که برایم پیش آمد از تحصیل من جلوگیری شد .
تو می خوای به چه چیزی که هست اما نباید باشد اعتراض کنید ٬ حال چه چیزی هست که نباید باشد ؟
هر چیزی که موجب بی احترامی به انسان باشد ٬ نبودنش واجب است . این مربوط به همه ی حوزه هاست ٬ از فرهنگ گرفته تا سیاست و مذهب ...
چه چیزی باعث شد مسیر زندگی تو به سمت غرب کشیده شود ؟

تصمیم برای ادامه کار هنری ام .
همه می دونن که ارتباط شاهین با طرفداراش یک ارتباط کامل مردمی و بی نقصه این ارتباط برای چیست ؟
مردم ماتریال کار من هستند و فکر می کنم برای زنده بودن کارم باید به صورت تنگاتنگ با مردم در تماس باشم .
بریم سراغ " ایلوسیون " یک شاهکار از شاهین نجفی ٬ اولین ترکی که از این آلبوم ضبط شد کدام کار بود ؟
حسن من ...
تمام اشعار کار توسط خودت سروده شده یا دستی هم در جریان اشعار بوده ؟

در
کار هامون قسمت اول ترانه از شاعریست در ایران ٬ و در کار اینک آن انسان هم مصرع اول کار از دکتر رضا براهنی است ٬ بقیه اشعار کار خودم است .
ایلوسیون یک شاهکار بود اما به نظرت شاهین آنقدر پر محتواست که بتونه آلبوم دوم رو از ایلوسیون بهتر کار کنه چون به نظر من این آلبوم تمام خوبی ها و حرف ها را تمام کرد ؟
نمی دانم ... باید منتظر ماند ٬ امیدوارم !
اگه میشه از سارینا برامون بگو ٬ ایشون الان کجاست ؟ آیا نظرشو راجه به آهنگش پرسیدی چه حسی داشت ؟
سارینا در ایران است . خیلی خوشحال شد و ترانه را پسندید .
و اما ترک " آخرین زمان " که به نظر من بهترین کار این آلبوم بود آهنگی حماسی با شعری فوق العاده قوی و صدایی متفاوت ... به نظرم اگر شاهین نجفی هزار ترک دیگر هم بخواند نمی تواند حماسه ای مثل این کار رو خلق کنه ٬ تو چی میگی ؟
خب این نظر شماست ٬ من هم این کار را دوست دارم اما نمی دانم تا کی ؟ من بعد از یک مدت از کارهایم بیزار می شوم و در پی خلقی کاری جدید می روم .
و اما آهنگ هامون ... شعری که صد در صد برگرفته از یک تجربه ی شخصی قدیمیست اما هنرمند نمی تواند همیشه شخصی زندگی کند ٬ کار هامون کار دلنشینیست به خصوص که قسمت های پاپ این کار هم توسط خودت اجرا شده ٬ اول از تجربه ی پاپ خوانی برایمان بگو بعد از هامون ؟
من پاپ خواندن را سالها پیش از رپ آغاز کردم ٬ اما رهایش کردم . هامون روایت عشقی ست بی فرجام و هجرتی اجباری !؟
هامون کیست ؟ نقش او در اسطوره ی ترانه های ما چه بوده ؟ چرا او حال پیش شاهین نیست ؟ آیا هنوز از وی خبری داری ؟
در ابتدا برایم دختری بود در شعر هایم ٬ بعد در عالم واقعیت زمانی که در ایران بودم یافتم ولی زمانی که به اینجا آمدم فاصله میانمان افتاد و همه چیز تمام شد ٬ او را بیشتر در ترانه ای پاپم می توان یافت که تا کنون منتشر نشده اند ٬ از او دیگر خبری ندارم ولی در ترانه هایم زندگی می کند ...
عزیزی از ما پرسیده بود آیا شاهین نجفی در انتخابات اخیر ایران شرکت کرده بود ؟
نه من در انتخابات شرکت نکرده ام .
و از تجربه ی تلخی به عنوان ترک لس آنجلسی ها برامون بگو
٬ آخرین زمان در کجای مسیر زندگی شاهین قرار دارد و لس آنجلسی ها کجاست ؟ آیا آن افکار در خور شخصیت شاهین نجفی بود ؟
آن کار یک تجربه ی خصوصی بود . ببینید ... یک شاعر غذا می خورد ٬ عشق هم می ورزد ٬ شعر هم می نویسد و در عین حال بیش از ۳ بار به توالت هم می رود اما دلیل ندارد آن لحظه را فیلمبرداری کند و به مخاطبانش عرضه کند ٬ آن ترانه هم چنین بود . کسی از ما آن لحظه را دزدید و منتشر کرد . حالا مثل این است که شما بگویید آیا در خور تو شاعر هست که دستشویی بروی ؟
بریم سراغ آهنگ همقفس ٬ کار خوبی از آب در آمده مخصوصا قسمت هایی که توسط خود شما اجرا شده ٬ چطور شد که تصمیم به اجرای این کار گرفتید آیا اگر باز هم چنین پیشنهادی را از گروهی یا فردی دیگر خواهید پذیرفت ؟
من هم موافقم کار خوبی شده است . و تمام کار خوب شده نه تنها قسمت های من ... اینگونه کارها حساس هستند و اگر واقعا کاری قوی به من پیشنهاد شود می پذیرم . مهم قدرت کار است نه شهرت آن فرد .
خیلی ها دوست دارند کارهی شاهین را به صورت کلیپ ببینند آیا تصمیمی بر این با گرفتید ؟
تصمیمی بوده است اما من کمی در این مورد حساسم و تا کاری را از جهت کیفیت نپسندم پخش نمی کنم . به همین دلیل هم تنها به اصرار صداص آمریکا کلیپ " من یه دردم " را فقط یک بار از این رسانه پخش کردم و در هیچ جایی دیگر اقدام به پخش آن نکرده ام .
خودت کار کدام رپ خوان را از داخل ایران دوست داری ؟
من چند کار از جوانی به نام بهرام را شنیده ام و فکر می کنم که او با استعداد و قوی ست . ولی من در مجموع رپ فارسی گوش نمی کنم و نمی توانم نظر ی دهم .
و سوالاتی به اندازه ی یک کلمه ٬ احساست رو راجع به این کلمات بگو ...
۱ . ایلوسیون : توهم
۲ . ایران : فردا
۳ . رپ : عشق
۴ . محمود احمدی نژاد : خجالت
۵ . رنگ سبز : خاکستری
۶ . فریدون فروغی : بزرگ
۷ . کردان : دکتر
۸ . ولایت فقیه : بی معنی
۹ . بهرام بیضایی : اسطوره
۱۰ . وقتی همه خوابیم یا سگ کشی ؟ سگ کشی
۱۱ . میر حسین موسوی یا مهدی کروبی ؟ ایران
۱۲ . وقتی خدا خوابه یا آخرین زمان ؟ وقتی خدا خوابه
۱۳ . سارینا یا هامون ؟ سارینا
۱۴ . شاهین نجفی : هیچ
۱۵ . وبلاگ ما ؟ خوب
شاهین جان ممنون که وقتت رو در اختیار ما قرار دادید ؟
خواهش می کنم امیدوارم که موفق باشید .


منبع :
http://www.najafi-shahin.blogfa.com/

نويسنده: Amir تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شاهین نجفی

وب سایت «خودنویس» (khodnevis) پنجشنبه 28اردیبهشت (17 May) از شرایط بد "شاهین نجفی" خواننده هتاک به ساحت قدسی حضرت امام هادی (علیه السلام) خبر داد و نوشت: «شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی «تاتس»، با بیان اینکه تهدید به مرگ را بسیار جدی گرفته، گفته است که وضعیتش با نویسنده کتاب آیات شیطانی متفاوت است.»
بر این اساس، روزنامه آلمانی در گفتگوی کوتاهی با شاهین نجفی از وضعیت و شرایط به وجود آمده برای این خواننده پرسیده است. «تاتس» از آقای نجفی در خصوص فتوای مرگ پرسیده و شاهین نجفی با بیان اینکه این فتوا علیه وی کارگردانی شده، گفته است که اما آن را جدی می‌گیرد. نجفی همچنین به خبرنگار تاتس گفته است که دولت آلمان از او خواسته تا کشور آلمان را ترک کند.

این سایت در ادامه نوشت: «از شاهین نجفی در خصوص تشابه وضعیتش با سلمان رشدی پرسیده شده و وی در پاسخ گفته است که بین موقعیت او و سلمان رشدی تشابه کمی وجود دارد چراکه سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما وی باید روی صحنه باشد و اکنون این موقعیت از وی سلب شده است.»

روزنامه بیلد آلمان نیز در این باره نوشت: «شاهین نجفی از خانه
ٔ خود در کلن فرار کرده و 4 روز است که پنهان شده است. او همسرش را به خانهٔ پدرش فرستاده و تور اروپای خود را کنسل کرده است.»
به نوشته بیلد، شاهین نجفی تصریح کرده است: «من باید هر ثانیه منتظر مرگ باشم.»

عکس شاهین نجفی در آلمان

نويسنده: Amir تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

25سرقت در يک شب در شمال تهران

به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ،اين سرقت‌ها در بين کاميون‌ها و سواري‌هاي پارک شده در سطح شهر صورت گرفته و مالباختگان در مراجعه به کلانتري اعلام کردند که در بين اين سرقت‌ها، سرقت لوازم خودرو نيز صورت گرفته است .
در چند هفته گذشته بنا بر ادعاي شهروندان سرقت لوازم خودرو در منطقه شمالي پايتخت افزايش چشمگيري داشته است.

 

نويسنده: Amir تاريخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

احمدی‌نژاد متهم به ترور در آمریکا شد!!

منابع سعودی و آمریکایی در ادامه سناریو اتهام‌زنی جدید به ایران، مدعی شدند که رئیس جمهوری ایران در طرح ترور سفیر سعودی در آمریکا نقش دارد و مسئولان بلندپایه این کشور نیز در جریان این طرح بوده‌اند.
شبکه سعودی العربیه در ادامه سناریو خطرناکی که آمریکا از دو روز گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در این طرح نقش دارد.
العربیه مدعی شد: منابع مطلع در گفت‌وگو با العربیه اعلام کردند محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با همکاری سپاه قدس گروهی را برای انجام ترور در خارج از کشور تشکیل داده است.
العربیه در ادامه، اشاره‌ای به هویت این منابع نکرد و مدعی شد: این منابع که نخواستند نامشان منتشر شود اعلام کردند این گروه ماموریت ترور مخالفان ایرانی برجسته و روزنامه نگاران و شخصیت‌های سیاسی معروف عرب و خارجی را بر عهده دارد.
خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز همگام با جریان‌سازی العربیه، به نقل از مسئولان آمریکایی مدعی شد که مسئولان بلندپایه ایرانی به احتمال فراوان در جریان طرح ترور ادعایی آمریکا بوده‌اند.
در عین حال خبرگزاری رویترز به هویت مقامات آمریکایی اشاره نکرد ولی تصریح کرد که این اتهامات، بدون مدرک است و از روی تحلیل بیان می‌شود.
دو روز گذشته آمریکا مدعی شد که طرحی را خنثی کرده است که قرار بوده است در آن دو ایرانی سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را ترور کنند. وزارت خارجه ایران این مطلب را کاملا رد کرد و آن را سناریو ساخته آمریکا دانست و از این اتهام‌زنی از آمریکا در سازمان ملل شکایت کرد.

 

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سفر به دنیای مجازی در آینده. اینترنت در سال 2020

اینترنت را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده ‌است. ریشه این شبکه عظیم جهانی به دهه ۱۹۶۰ بازمی‌گردد که آژانس‌های نظامی ایالات متحده آمریکا روی پروژه‌های تحقیقاتی برای ساخت شبکه‌ای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایه‌گذاری کردند.
وابسته شدن تمامی فعالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فناوری و به خصوص در نحوه تفکر انسان دارد. شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و انجام خواهد داد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت تبدیل شده ‌است. می‌توان گفت هیچ چیزی در دنیای امروز به اندازه اینترنت پیشرفت نداشته و دارای چنین نفوذی در زندگی بشر نبوده است. در ادامه قصد داریم شما را با نکته‌هایی جالب در مورد اینترنت در سال2020 آشنا کنیم:
افزایش چشمگیر تعداد کاربران
جمعیت فعلی جهان 7/6 میلیارد نفر است. 8/1 میلیارد نفر از این تعداد را کاربران اینترنتی تشکیل می‌دهند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این رقم در سال 2020 به 5 میلیارد نفر برسد.
گسترش پوشش جغرافیایی
در سال 2020 اینترنت از لحاظ جغرافیایی به نقاط پراکنده‌تری از دنیا خواهد رسید و تقریبا همه کشورها به‌طور چشمگیری از این فناوری استفاده می‌کنند.
به دلیل این استفاده وسیع، اینترنت پشتیبانی از زبان‌های دیگر و الفباهای بیشتری را در بر خواهد گرفت.
ورود شبکه
امروزه از اینترنت برای اتصال رایانه‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود.
در حال حاضر 575 رایانه میزبان در این شبکه جهانی وجود دارند. با توجه به پیشرفت‌های روز افزون در دنیای فناوری پیش‌بینی می‌شود که اینترنت بستری برای ایجاد شبکه و اتصال اشیایی غیر از رایانه را نیز فراهم کند.
انتظار می‌رود در آینده میلیارد‌ها سنسور در ساختمان‌ها و پل‌ها وجود داشته باشند که به اینترنت وصل شوند.
انتقال اطلاعات با حجم زیاد
در سال۲۰۲۰ اینترنت قادر خواهد بود اطلاعاتی با حجم اگزابایتی (یک میلیارد گیگابایت) یا شاید زتابایتی(1024 اگزابایت) انتقال دهد. انتظار می‌رود تا آن زمان ترافیک اینترنتی به ماهانه 44 اگزابایت یعنی دو برابر مقدار امروز برسد.
همگانی شدن اینترنت بی‌سیم
اینترنت به سمت استفاده از فناوری بی‌سیم (wireless) پیش می‌رود. در سه ماه دوم سال 2009، شمار مشترکانی که از فناوری‌های شبکه‌سازی اطلاعاتی با سرعت بالا مانند G3 و وایمکس استفاده می‌کردند 257میلیون نفر بوده است که انتظار می‌رود تا سال 2014 این تعداد به 5/2 بیلیون نفر برسد.
گمان‌ها حاکی از آن است که همه اتصالات اینترنت در سال ۲۰۲۰ از طریق شبکه‌های بی‌سیم صورت گیرد.
به کارگیری وسیع محاسبات ابری
خدمات بیشتری در این سال در زمره محاسبات ابری (cloud computing) قرار خواهند گرفت. محاسبه ابری، قابلیت محاسبه شبکه‌ای است که باعث کاهش هزینه‌ها، بالا رفتن مقیاس‌ها، بهبود سرعت انجام کارها و دستیابی به بهترین عملکرد می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها تا سال 2015 محاسبه ابری، 4/45 بیلیون دلار درآمدزایی خواهد کرد.
کاهش مصرف انرژی
امروزه 3/5 درصد مصرف انرژی دنیا به اینترنت اختصاص می‌یابد. در آینده میزان مصرف انرژی اینترنت بسیار کمتر از مقدار کنونی خواهد بود.
مدیریت خودکار شبکه
از بزرگ‌ترین ضعف‌های اینترنت کنونی فقدان روش‌های مدیریت شبکه است. انتظار می‌رود در آینده بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شبکه به صورت خودکار انجام شود.
نیاز نداشتن به ارتباطات دائمی
امروزه برای ارسال یا دریافت اطلاعات از طریق اینترنت به اتصالات پیوسته و همیشگی نیاز است در حالی که محققان به دنبال یافتن روش‌های ارتباطی هستند که با مقاومت در برابر تاخیرها اطلاعات را از کاربری به کاربر دیگر، خصوصا کاربران سیار انتقال دهند.
افزایش تعداد هکرها
در آینده، اینترنت هکرهای بیشتری را جلب خواهد کرد. تا سال 2020 هکرهای بیشتری به اینترنت آسیب خواهند زد چرا که زیرساخت‌های بیشتری مانند شبکه الکتریکی آنلاین وجود خواهد داشت
.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هراس آل سعود از هر تحرک مردمی/ سه جوان بازداشت شدند

هراس آل سعود از هر تحرک مردمی/ سه جوان بازداشت شدند
رژیم آل سعود که تاب هیچ تحرک اصلاح طلبانه را ندارد سه جوان عربستانی را به جرم توزیع سریالی که حقایق جامعه این کشور را بازگو می کند بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، فعالان سیاسیعربستانی اعلام کردند: مقامات عربستانی سه جوان به نامهای "فراسبقنه"،"خالد الرشید" و "حسام الدرویش" را به علت پخش نوار ویدئویی بازداشتکردند.
فعالان فوق بیان کردند: نواری که این افراد توزیع می کردند مربوط بهسریالی با عنوان"بازیچه هستیم"، است که به وسیله شبکه الاصلاح مخالف رژیمکه در لندن قرار دارد تهیه شده است.
این فعالان افزودند: این سه جوان به این خاطر از سوی نیروهای امنیتیعربستان بازداشت شده اند که نیروهای امینتی گمان می کردند که آنها از شبکهالاصلاح پول می گیرند، اما پس از تحقیقات نتوانستند اتهامی علیه آنهابزنند.
فعالان فوق تصریح کردند: هدف از تهیه فلیم مذکور حل مشکلات اجتماعی و کنترل آن است.
شایان ذکر است که فلیم بازیچه ایم به بحرانهای اجتماعی عربستان می پردازد ومناطق فقیر را نمایش می دهد.این سریال همچنین شامل مصاحبه با یک امامجماعت است که از توزیع مواد مخدر به صورت فراوان در عربستان و فقر در اینکشور به شدت انتقاد کرده است
.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شوند دولت ایتالیا با تشدید

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شونددولت ایتالیا با تشدید مجازات و محدود کردن اعتراضات به دنبال سرکوب جنبش ضد نظام بانکداری و اقتصادی غرب در این کشور است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی پرسه، با گسترش اعتراضات مردمی علیهنظام سرمایه داری ناعادلانه غرب از آمریکا به کشورهای اروپایی نظیرایتالیا، دولت این کشور به فکر مقابله با این جنبش از طریق تشدید قوانینافتاده است.
بر این اساس دولت "سیلویو برلوسکنی" تهدید کرده در صورت ادامه ایناعتراضات، شرکت کنندگان در آن را به زندانهای طولانی مدت تا 15 سال محکومخواهد کرد.
بر این اساس، دولت با استناد به قانونی که از دهه 1970 و با هدف مقابله باتهدیدهای تروریستی در ایتالیا اجرا شده، با معترضان به عنوان تهدیدهایامنیت عمومی برخورد کرده و مجازات علیه بازداشت شدگان در این رابطه راتشدید می کند.
این در حالی است که اعتراضات روزهای اخیر در مراکز اداری و مالی شهر رم بهدرگیری خشونت بار مردم و نیروهای پلیس انجامیده و طی آن دهها نفر بازداشتشده اند.
این اعتراضات در همسویی با جنبش جهانی تسخیر وال استریت انجام شد و شرکتکنندگان در آن خواستار پایان بی عدالتی و نابرابری در نظام سرمایه داری غربشدند.

تقديم به تو كه راز داري امين هستي وسنگ صبوري وفادار ، پناهگاه دلتنگي هام !در اين ديارنا مهربوني ها ، در اين ديار بي محبت ، چشيدن طعم محبت تو چه زيباست. در اين دياري كه در آن گل هاي صداقت پاكي واعتقاد پژمرده است ! در كدامين دل مي توان رنگ پاك صداقت ويكرنگي يافت !؟!! سوگند به قلب سرخت تو را يافتم و با خطي قرمز بر تمامي دل ها كشيدم عاشقانه های من پیشکش تو ...................



 

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نگاهی به اولین حریف تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2014؛ اولین آسیایی های حاضر در جام جهانی

 سرمربی: ویم رایسبرگن
متولد 18 ژانویه 1952 در هلند؛ این مربی 59 ساله که در دوران بازی اش مدافع تیم سرشناس فاینورد بود، کمتر از دو ماه پیش بود که هدایت اندونزی را بر عهده گرفت و جانشین آلفرد ریدل شد. رایسبرگن در دروان حضورش در تیم ملی هلند دو بار با این تیم نایب قهرمان جام جهانی 1974 و 1978 شد. او سابقه مربیگری در تیم ملی ترینیداد و توباگو را دارد و در جام جهانی 2006 نیز در کادر فنی این تیم حضور داشت. این مربی قبل از حضور در تیم ملی اندونزی نیز سرمربی تیم ماکاسار در این کشور بود.
ستاره: بامبانگ پامونگکاس
مهاجم 31 ساله باشگاه پرسیا جاکارتا، بازوبند کاپیتانی تیم ملی اندونزی را بر بازو می بندد و رکوردار بازی و گل ملی در تاریخ فوتبال اندونزی است: 76 بازی ملی و 36 گل. کاپیتان اندونزی سابقه بازی در لیگ هلند را نیز دارد و در لیگ اندونزی نیز 142 گل به ثمر رسانده است.

سابقه حضور در جام جهانی
اندونزی اولین تیم آسیایی بود که حضور در جام جهانی را تجربه کرد، البته با نام هند هلند، چرا که در آن زمان مستعمره هلند بود. این تیم در جام جهانی 1938 فرانسه حضور یافت و با شکست 6- صفر مقابل مجارستان در دور اول حذف شد. تنها حریف اندونزی در دور انتخابی مسابقات نیز ژاپن بود که این تیم نیز انصراف داد و اندونزی بدون حضور در مسابقات مقدماتی پای به جام جهانی 1938 گذاشت.
اندونزی اولین بار با این نام در مقدماتی جام جهانی 1950 حاضر شد، اما از ادامه مسابقات انصراف داد. قرمز و سفیدها(لقب تیم ملی اندونزی) تا جام جهانی 1970 اجازه حضور در مسابقات مقدماتی را نداشتند، اما از مقدماتی جام 1974 بار دیگر وارد عرصه مسابقات شدند و در هر دوره نیز در مرحله مقدماتی حذف شده اند.

مقدماتی جام جهانی 2014
اندونزی از مرحله دوم مسابقات وارد شد و در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفت. بازی رفت در عشق آباد 1-1 شد و در بازی برگشت اندونزی 4-3 پیروز در مجموع با حساب 5-4 راهی مرحله گروهی شد. بازی برگشت این تیم مقابل ترکمنستان در جاکارتا 88 هزار تماشاگر داشت که فعلاً پرتماشاگرترین بازی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 است.
نتایج اخیر
اندونزی در سال 2011 دو بازی در مقدماتی جام جهانی و دو بازی دوستانه انجام داده است. این تیم در ماه دسامبر سال گذشته نیز 7 بازی در جام سوزوکی انجام داد که 6 برد و یک باخت بدست آورد. بهترین نتیجه این تیم طی یک سال اخیر پیروزی 6- صفر مقابل لائوس بوده است. اندونزی قبل از رویارویی با تیم ملی ایران یک برد 4-1 مقابل فلسطین و یک باخت 1- صفر مقابل اردن داشته است.
رتبه در رده بندی فیفا: 131 در جهان، بیستم در آسیا
تیم فعلی: برای دو بازی اول در مقدماتی جام جهانی 20 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند. همه این بازیکنان در لیگ اندونزی شاغل هستند. میانگین سنی تیم 31/3 سال است که جوانترین بازیکن تیم 20 سال و مسن ترین بازیکن نیز 31 ساله است. به جز یک دروازه بان و یک مدافع، بقیه بازیکنان دارای بازی ملی هستند.

به هر حال امیدواریم که تیم ملی کشورمون تو این بازی پیروز بشه .

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

معرفی ماوس لمسی مایکروسافت

 محصول : مایکروسافت آرک تاچ ماوس
قیمت : ۶۹ دلار (‌در بعضی فروشگاه‌های انلاین ۴۲ دلار )
برتری‌ها : قیافه جذاب،‌ حمل و نقل آسان
مناسب برای : هر کسی که از ماوس های معمولی خسته شده
محدودیت : یه ماوس کاملاً لمسی نیست
معروف است که سخت‌افزارهایی که مایکروسافت می‌سازد حرف ندارند اما در طی یکسال اخیر اپل واقعاً این جایگاه را از مایکروسافت گرفته است به‌خصوص پس از معرفی ماوس جادویی اپل که به دلیل طراحی و کارکرد بسیار راحتش عملاً به بهترین ماوس جهان تبدیل شده است. با این حال آرک تاچ که سال گذشته توسط مایکروسافت ارایه شد هم ماوس قابل توجهی است و به‌خصوص پرکننده فضایی بین ماوس قبلی و ماوس بعدی ( تاچ ماوس که تابستان به بازار ارایه میشود) است.

دگمه های این ماوس طراحی مناسبی دارند و بخش نقره ای جلوی ماوس برای اسکرول کردن مورد استفاده قرار می گیرد. در کل این ماوس برای استفاده های مختلف توصیه می شود.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com