Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 52825
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


آقای جادوگر جادو نکرد!

زمانی که علی کریمی با رفتارهای سرکشانه و غیرحرفه ای اش تیم دنیزلی را گرفتار بحران کرد، بسیاری از هواداران کریمی مدعی شدند که علی کریمی مرد گره گشای پرسپولیس است و نباید از این تیم کنار گذاشته شود.
این حرف منطقاً به این معنا بود که دنیزلی باید از پرسپولیس برود یا اینکه در برابر کریمی، موضعی زیردستانه اتخاذ کند.
اما در بازی پرسپولیس و الاتحاد، هواداران کریمی به چشم خود دیدند که آقای جادوگر، آن قدرها هم مرد روزهای سخت نیست و تیم در گل فرورفته اش را نمی تواند به سرپنجه تکنیک، از منجلاب بیرون کشد.
شاید اگر علی کریمی بازیکنی بود در حد و اندازه یک بازیکن متوسط لیگ برتر ایران، اما در عوض از دنیزلی حرف شنوی داشت، پرسپولیسی که در دربی برگشت تهران نشان داد که می تواند به روزهای خوب خود برگردد، با اختلاف کریمی و دنیزلی این گونه وارد بحران نمی شد و در برابر الاتحاد نیز این طور دست و پا بسته و بی رمق ظاهر نمی شد.
حمایت از علی کریمی به خوبی نشان می دهد که بسیاری از تماشاگران فوتبال ایران، علیرغم شعارهای تند و تیزی که علیه ستاره سالاری می دهند، عملاً حامی ستاره سالاری اند و با حمایت های نابجای خود از ستاره ها، به رشد رفتارهای غیرحرفه ای ستاره های فوتبال ایران کمک می کنند.

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حجازی: قلعه نویی به من پیغام داده است .

آتیلا حجازی، فرزند ناصر حجازی و مربی استقلال در فصل قبل، می گوید نزدیکان امیر قلعه نویی از او خواسته اند که با قلعه نویی درباره همکاری شان در تیم استقلال مذاکره کند.
حجازی در گفتگو با خبرگزاری فارس، درباره مذاکره اش با قلعه نویی گفت: خودش با من هيچ صحبتي انجام نداده و شايد اگر بگويم با من حرف زده‌اند بروند و تکذيب کنند، اما نزديکانش يک ماه پيش با من صحبت کردند و به من گفتند که او دارد به استقلال بر مي‌گردد بيا و بنشين تا با هم صحبت کنيم.
وی در پاسخ به این سوال که "مگر آنها از يک ماه پيش مي‌دانستند که مي‌خواهند به استقلال برگردند؟" گفت: شما کجاي کار هستيد؟ سه چهار ماه پيش به پرويز مظلومي گفتم که اين کادر فني رفتني است و انگار اصلا در باغ نيستي که مظلومي باورش نمي‌شد و من هم فقط مي‌خنديدم!"
آتیلا حجازی درباره نحوه ورود مجدد قلعه نویی به استقلال، گفت: خيلي برايم جالب است چون شنيده‌ام بعضي از اعضاي هيئت مديره شأن و شخصيت خود را پايين آورده‌اند و شبانه به منزل آقايان رفته‌اند و با او تمام کرده‌اند. رئيس هيئت مديره که از اينکارها نمي‌کند. آخر مگر مي‌شود بروند و در خانه مربي با او صحبت کنند بايد يک سرپرست و يا يک نماينده بفرستند و خيلي راحت روند مذاکرات را به او منتقل کنند. در شأن اعضاي هيئت مديره و رئيس آن نيست که اين کارها را انجام دهند
وی همچنین برکناری فتح الله زاده را نیز بسیار محتمل دانست و در این باره گفت: من با حاجي صحبت کردم و براي اين حرفم چهار شاهد دارم. ايشان درد و دل کرد و گفت اگر من مديرعامل استقلال باشم هرگز قلعه‌نويي را به استقلال نمي‌آورم. پس با حساب اين اتفاقاتي که رخ داده محاسبات مشخص مي‌کند که فتح‌الله‌زاده نبايد مديرعامل استقلال باشد و حساب چيز ديگري است و قرار است شخص ديگري انتخاب شود
فرزند ناصر حجازی در پایان با انتقاد از عملکرد هیات مدیره استقلال، گفت: يک موي گنديده ناصر حجازي به تمام اعضاي هيئت مديره مي‌ارزد. اين حرف را از قول من صد درصد بنويسيد. آقايان فکر مي‌کنند به صورت دائمي روي آن صندلي ماندگار هستند غير از فتح‌الله‌زاده هيچ کس بر سر مزار پدرم در مراسم سالگرد حاضر نشد.

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دنیزلی کدام بازکنان را می خواهد؟

 

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس اسامي 10 بازيکن مدنظرش براي فصل آينده را اعلام کرد که نام وحيد هاشميان، شيث رضايي، محمد نصرتي، مهرداد اولادي، حسين بادامکي و مازيار زارع در بين آنها وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاري مهر، باشگاه پرسپوليس اسامي 10 بازيکن از فهرست فصل گذشته را که از سوي مصطفي دنيزلي براي حضور در تيم سال آينده پرسپوليس انتخاب شده‌‍اند، را اعلام کرد.
بنابر اعلام مصطفي دنيزلي به باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي، محمد نوري، غلامرضا رضايي، حميدرضا علي عسگري، اميرحسين فشنگچي، رضا نورمحمدي، هادي نوروزي، مهرداد پولادي و ايمون زايد، 10 بازيکني هستند که براي سال آينده مورد تائيد کادر فني تيم قرار گرفته اند.
براساس اعلام سايت باشگاه پرسپوليس اسامي بازيکنان جديد پرسپوليس نيز در روزهاي آينده از سوي باشگاه اعلام خواهد شد.
در فهرستي که از سوي باشگاه اعلام شده است نام بازيکناني چون وحيد هاشميان، جواد کاظميان، مهرداد اولادي، شيث رضايي ، محمد نصرتي، حسين بادامکي، مازيار زارع، آسيمرو آودوکيچ ، سامان آقازماني، ميثاق معمارزاده و ... ديده نمي شود تا سونامي بزرگ در پرسپوليس رخ دهد.
البته اين فهرست هنوز قطعي نيست و اين احتمال را بايد داد که از جمع بازيکنان فصل گذشته برخي به فهرست فصل آينده اضافه شوند.

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اخبار

پیروزی تیم ملی کشورمون رو تو بازی اول در برابر اندونزی به همه ایرانی های طرفدار فوتبال تبریک میگم .

 

 

امیدواریم که تو همه ی بازی ها اینطوری نتیجه بگیره ،داغ جام جهانی نمونه تو دلمون .

منتظر اخبار جدید از بازی باشید

 

 

 

نويسنده: Amir تاريخ: شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نگاهی به اولین حریف تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2014؛ اولین آسیایی های حاضر در جام جهانی

 سرمربی: ویم رایسبرگن
متولد 18 ژانویه 1952 در هلند؛ این مربی 59 ساله که در دوران بازی اش مدافع تیم سرشناس فاینورد بود، کمتر از دو ماه پیش بود که هدایت اندونزی را بر عهده گرفت و جانشین آلفرد ریدل شد. رایسبرگن در دروان حضورش در تیم ملی هلند دو بار با این تیم نایب قهرمان جام جهانی 1974 و 1978 شد. او سابقه مربیگری در تیم ملی ترینیداد و توباگو را دارد و در جام جهانی 2006 نیز در کادر فنی این تیم حضور داشت. این مربی قبل از حضور در تیم ملی اندونزی نیز سرمربی تیم ماکاسار در این کشور بود.
ستاره: بامبانگ پامونگکاس
مهاجم 31 ساله باشگاه پرسیا جاکارتا، بازوبند کاپیتانی تیم ملی اندونزی را بر بازو می بندد و رکوردار بازی و گل ملی در تاریخ فوتبال اندونزی است: 76 بازی ملی و 36 گل. کاپیتان اندونزی سابقه بازی در لیگ هلند را نیز دارد و در لیگ اندونزی نیز 142 گل به ثمر رسانده است.

سابقه حضور در جام جهانی
اندونزی اولین تیم آسیایی بود که حضور در جام جهانی را تجربه کرد، البته با نام هند هلند، چرا که در آن زمان مستعمره هلند بود. این تیم در جام جهانی 1938 فرانسه حضور یافت و با شکست 6- صفر مقابل مجارستان در دور اول حذف شد. تنها حریف اندونزی در دور انتخابی مسابقات نیز ژاپن بود که این تیم نیز انصراف داد و اندونزی بدون حضور در مسابقات مقدماتی پای به جام جهانی 1938 گذاشت.
اندونزی اولین بار با این نام در مقدماتی جام جهانی 1950 حاضر شد، اما از ادامه مسابقات انصراف داد. قرمز و سفیدها(لقب تیم ملی اندونزی) تا جام جهانی 1970 اجازه حضور در مسابقات مقدماتی را نداشتند، اما از مقدماتی جام 1974 بار دیگر وارد عرصه مسابقات شدند و در هر دوره نیز در مرحله مقدماتی حذف شده اند.

مقدماتی جام جهانی 2014
اندونزی از مرحله دوم مسابقات وارد شد و در دو بازی رفت و برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفت. بازی رفت در عشق آباد 1-1 شد و در بازی برگشت اندونزی 4-3 پیروز در مجموع با حساب 5-4 راهی مرحله گروهی شد. بازی برگشت این تیم مقابل ترکمنستان در جاکارتا 88 هزار تماشاگر داشت که فعلاً پرتماشاگرترین بازی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 است.
نتایج اخیر
اندونزی در سال 2011 دو بازی در مقدماتی جام جهانی و دو بازی دوستانه انجام داده است. این تیم در ماه دسامبر سال گذشته نیز 7 بازی در جام سوزوکی انجام داد که 6 برد و یک باخت بدست آورد. بهترین نتیجه این تیم طی یک سال اخیر پیروزی 6- صفر مقابل لائوس بوده است. اندونزی قبل از رویارویی با تیم ملی ایران یک برد 4-1 مقابل فلسطین و یک باخت 1- صفر مقابل اردن داشته است.
رتبه در رده بندی فیفا: 131 در جهان، بیستم در آسیا
تیم فعلی: برای دو بازی اول در مقدماتی جام جهانی 20 بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند. همه این بازیکنان در لیگ اندونزی شاغل هستند. میانگین سنی تیم 31/3 سال است که جوانترین بازیکن تیم 20 سال و مسن ترین بازیکن نیز 31 ساله است. به جز یک دروازه بان و یک مدافع، بقیه بازیکنان دارای بازی ملی هستند.

به هر حال امیدواریم که تیم ملی کشورمون تو این بازی پیروز بشه .

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گابریل میلیتو: پپ گواردیولا کلید موفقیتهای بارساست



سایت گل- گابریل میلیتو، مدافع باشگاه ایندپندینته، در صحبتهایی اعلام کرد که پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا نقشی کلیدی را درموفقیتهای بارسا ایفا می کند
این ستاره آرژانتینی بعد از 4 فصل حضور در تیم کاتالان تابستان امسال بارسلونا را به مقصد ایندپندینته ترک کرد تا به تیمی که در طول سالهای 1997 تا 2003 در آن توپ می زد بازگردد.
میلیتو در صحبتهایی که در اسپورت بازتاب یافت گفت:« گواردیولا مربی مبتکری است. او بهترین مربی ای است که تابه حال داشته ام و کلید موفقیتهای بارسلوناست.»
این بازیکن 30 ساله در ادامه به این نکته اشاره کرد که مقاسه کردن مسی در بارسلونا و در تیم ملی آرژانتین کار اشتباهی است:« ما اشتباه می کنیم که سعی می کنیم تا دو تیم مختلف را با هم مقایسه کنیم. لئو ر 60 بازی با هم تیمی های یکسانی بازی می کند. وظیفه او ارائه یک بازی خوب در بارسلوناست. او می داند که در زمین مسابقه می خواهد چه کند و برای این کار تلاش می کند.»

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گلزنی معدنچی برای الشعب

مهزارد معدنچی بازیکن ایرانی تیم الشعب در اولین بازی خود برای این تیم موفق به گلزنی شد. الشعب در اولین بازی دوستانه این فصل مقابل مسافی قرار گرفت و 4-3 به پیروزی رسید. در این بازی مهرازد معدنچی عملکرد خوبی داشت و زمینه ساز گل اول شد. شوت این بازیکن را در ریباند محمد سیف تبدیل به گل کرد. معدنچی در اواسط نیمه اول نیز از روی یک ضربه آزاد گل سوم الشعب را به ثمر رساند. الشعب در این فصل در لیگ دسته اول امارات حضور دارد و مسابقات این تیم از یک ماه آینده آغاز می شود.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com