Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


موهاى سالم و درخشان با مراقبت صحيح

 

اين روزها انواع ويتامين ها و پروتئين به همان اندازه كه در آشپزخانه يافت مى شوند در حمام نيز موجودند. محصولات بسيار متنوع و گوناگونى حاوى ويتامين هاى مختلف براى شست وشو و مراقبت از موهايى با طبيعت ها و ويژگى هاى مختلف در داخل و خارج از كشور توليد مى شوند كه در اغلب سوپرماركت ها و داروخانه ها عرضه مى شوند. با اين وجود هنوز هم براى اينكه موهايى سالم و درخشان داشته باشيم بايد نكاتى كوچك اما بااهميت را در مراقبت از موهايمان رعايت كنيم.
مهم نيست شما چه سن و سالى داريد و يا موهايتان صاف، مجعد، خشك يا چرب باشد در هر حال در روزگار ما مى توانيد به راحتى شامپو و نرم كننده هاى مناسب براى آن بيابيد. اگرچه با وجود تبليغات متعددى كه در رسانه هاى مختلف مى بينيد بايد توصيه كنيم پيش از مصرف هر يك از اين محصولات قبلاً اطلاعات درج شده بر روى قوطى را مطالعه كنيد.
چنانكه مى دانيد موهاى ما جسم مرده هستند كه به دليل ترشح چربى از غده هاى موجود در پوست سر چرب مى شوند و به تدريج با نشستن گرد و غبار بر روى آن نمايى كدر پيدا مى كنند. نحوه شست وشوى موها، دفعات شست وشو و همچنين رژيم غذايى عواملى هستند كه مى توانند سلامت موها را تامين كنند. يك رژيم غذايى متعادل يكى از الزامى ترين عوامل براى رشد خوب در موها است. رژيم هاى غذايى فقير مى توانند موجب به خطر افتادن سلامتى موها شوند و بروز برخى عوارضى مانند شوره سر، خشكى و ريزش موها را سبب شوند. استرس نيز نقش بسزايى در از ميان رفتن سلامتى و درخشش موها دارد و مى تواند ابتلاى موها به شوره و يا ريزش در آنها را موجب شود.
براى اينكه همواره موهايى درخشان و سالم داشته باشيد از خوردن سبزى ها و ميوه هاى تازه غفلت نكنيد. پس از اطمينان از رعايت يك رژيم غذايى متعادل بايد به انتخاب شوينده مناسب براى موهايتان توجه كنيد.
سعى كنيد از شامپوهاى بسيار ملايم مانند شامپو بچه براى شست وشوى دائم موهايتان استفاده نكنيد. براى افرادى كه موهاى نازك يا كم حجم دارند اين روزها شامپوهايى با عنوان حجم دهنده مو به بازار آمده كه با پوشاندن تارهاى مو با لايه اى از پروتئين موجب ضخيم تر شدن مو و در نتيجه حجيم تر به نظر رسيدن موها مى شوند. شامپوها مى توانند اثرات مفيد ديگرى نيز بر مو هاى ما به جا بگذارند از اين رو پيش از انتخاب و خريد شامپو محتويات آن را بر روى برچسب قوطى مطالعه كنيد تا شامپويى حاوى مواد مناسب براى موى خود را بيابيد. شامپوهايى كه محتوى پروتئين ها، كراتين و آمينواسيدها هستند حفره هاى ناشى از دكلره يا ساير تكنيك هاى آرايشى مضر براى موها را پر مى كنند و به اين ترتيب براى مراقبت و محافظت از چنين موهايى بسيار مناسب و مفيد هستند. انواع مرطوب كننده هاى مو نيز مانند مرطوب كننده هاى پوست، رطوبت لازم و از دست رفته موها را تامين مى كنند، به ويژه مرطوب كننده هاى حاوى اسيدلاكتيك، لسيتين.
پانتنول يا ويتامين
b5 نيز كه به موها نفوذ مى كند موجب تقويت و افزايش رشد موها مى شود. پس از انتخاب شامپوى مناسب نوبت به روش صحيح شست وشوى موها مى رسد. هنگام استحمام براى شستن سر آن را پايين بگيريد تا جريان خون در سر بيشتر شود. سپس با شامپوى مناسب و با نوك انگشتان سرتان را بشوييد. براى اين منظور با سرانگشتان پوست را ماساژ دهيد و با حركت هاى دورانى به آرامى از پشت سر و بالاى گردن به سمت رستنگاه مو در پيشانى پيش برويد. چند دقيقه به همين ترتيب سر را شست وشو دهيد و سپس آبكشى كنيد.
هميشه از يك نوع شامپو براى شست وشوى موهايتان استفاده نكنيد زيرا موها به زودى نسبت به آن مقاوم مى شوند بنابراين پس از هر
۱۰ بار شست وشو حداقل يك بار با شامپوى ديگر موهايتان را بشوييد. خواهيد ديد كه به اين ترتيب موهاى شما درخشان تر خواهند برد.
پس از هر بار شست وشو از يك نرم كننده استفاده كنيد. نرم كننده ها فلس هاى ريز روى موها را در جاى خود مى چسبانند و موجب نرم شدن موها و حفظ سلامتى آنها مى شوند. نرم كننده را با نوك انگشتان به سر موها ماساژ دهيد و از زدن نرم كننده به ريشه هاى مو بپرهيزيد زيرا موجب چرب شدن سريع تر موها مى شود. بگذاريد نرم كننده چند دقيقه بماند و سپس موها را آبكشى كنيد.
براى خشك كردن موها نيز بهترين روش بستن يك حوله خشك و گرم به دور سر است تا آب اضافى موها گرفته شود.

 

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماسک زیبایی دارچین

 

دارچین ادویه گرمی است که باعث نرمی پوست می شود. این ماسک برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمی شود.
مواد لازم :
دارچین یک قاشق چایخوری
آرد برنج یا نمک دریایی دو قاشق چایخوری
روغن زیتون یک قاشق چایخوری
آبلیمو یک قاشق چایخوری
آب جوشیده مقدار کم
طرز تهیه :
این مواد را کاملا با هم مخلوط کنید و سپس آب را به آن اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کند. خمیر را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. پس از آن از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. این ماسک برای پوست ها ی معمولی و چرب مفید و خاصیت ضدجوش و تمیزکننده گی زیادی دارد.

 

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لامپ های LED حاوی مقادیر قابل توجهی سرب، آرسنیک و مواد خطرناک دیگر هستند

 

پژوهشگران می گویند طبق بررسی‌های جدید، محصولات LED که تحت عنوان محصولات ایمن و سازگار با محیط ‌زیست فروخته می‌شوند، حاوی مقادیر قابل توجهی سرب، آرسنیک و مواد خطرناک دیگر هستند.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، این محصولات، نسل جدید لامپ‌های روشنایی محسوب می‌شوند. دکتر اولادل اوگونسیتان، از دانشگاه یوسی ایروین می‌گوید: زمانی که به‌دنبال صرفه‌جویی در منابع انرژی و جلوگیری از گرمایش زمین هستیم، باید نسبت به سمی بودن اجناسی هم که مصرف می‌کنیم، هوشیار باشیم.

تیم تحقیقاتی، میزان مواد سمی را در لامپ‌های کوچک رنگی که در اعیاد و جشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، چراغ‌های راهنمایی و چراغ‌های خودروها اندازه گرفتند. آنها دریافتند که فقط لامپ‌های کم نور قرمز، ۸ برابر بیش از میزان استاندارد سرب دارند.

سرب، آرسنیک و فلزات دیگر که در لامپ‌ها و اجزای مرتبط با آنها یافت می‌شوند، می‌توانند باعث انواع سرطان، آسیب‌های عصبی، بیماری کلیه، فشار خون و التهابات پوستی بشوند. همچنین مس که در بعضی از این محصولات یافت می‌شود برای آبزیان، رودخانه‌ها و دریاچه‌ها خطرناک است.

دکتر اوگونسیتان اضافه می‌کند که شکستن یک لامپ به تنهایی عامل ایجاد سرطان نیست ولی می‌تواند در نوک هرم عوامل مزمن سرطان‌زای دیگر قرار بگیرد. باید توجه داشت که چون سرب شیرین مزه است، این احتمال وجود دارد که کودکان لامپ‌های کوچک رنگی را با آب‌نبات اشتباه بگیرند.

خطرات این مواد در تمام اجزای لامپ‌ها و در هر مرحله از تولید، استفاده و انهدام آنها وجود دارد. زمانی که یک لامپ LED می‌شکند باید بقایای آن را با یک جاروی دسته بلند در حالی که از ماسک و دستکش استفاده می‌کنیم، جمع کنیم و نیز رفتگران که بعد از حوادث ترافیکی خیابان‌ها را تمیز می‌کنند، باید به پوشش‌های ایمنی مجهز باشند.
LED
مخفف واژه LIGHT EMMTTED DIODE به معنای دیود ساطع کننده نور است. دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزء خانواده‌ها دیودها هستند که دیودها نیز زیرگروه نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه هادیها متمایز می‌سازد این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور از آنها ساتع می‌شود.
سالها قبل ذرات بسیار کوچک کوانتومی ساخته شد که این ذرات کوانتومی کریستالهایی هستند که ابعادشان چند نانومتر بیشتر نیست و می‌توانند از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ الکترون را در خود جای دهند.
این ذرات به آسانی از خود بسته‌های انرژی منتشر می‌کنند و هر قدر کوچکتر باشد بیشتر تحریک می‌شوند.

هر ذره در مجموعه ویژه بوئرز به طور استثنایی کوچک و تنها شامل ۳۳ یا ۳۴ جفت اتم بود. هنگامیکه نور روی ذرات کوانتومی تابانده شده یا جریان برق به آنها وصل می‌شوند آنها با تولید نور از خود واکنش نشان می‌دهند و رنگهای متغیر و متنوعی ایجاد می‌کنند.
اما هنگامیکه یک پرتوی لیزری روی مجموعه‌ای از این ذرات کوانتومی تابانده شد اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد. ناگهان نور سفیدی تمامی میز را پوشاند و انتظار می‌رفت که ذرات کوانتومی نور آبی منتشر کند اما این نور، نور بسیار زیبای سفیدی بود.
سپس این ذرات را با پلی اورتان شد و سطح بیرونی یک حبابت لامپ LED آبی را با آن پوشاند. هر چند ظاهر این حباب زیبا نبود اما نور سفیدی مانند لامپهای معمولی منتشر می‌کرد که شدت آن ۲ برابر و دوام آن ۵۰ برابر یک لامپ معمولی ۶۰ وات بود.
Led
ها تا اواخر دهه گذشته فقط می‌توانستند سه نور آبی، سبز و قرمز تولید کنند که به همین علت کاربردشان محدود بود.
سپس ledهایی با رنگ آبی به بازار آمدند که می‌توانستند نور سفید با هاله‌ای از رنگ آبی روشن کنند.
بسیاری اعتقاد دارند لامپ‌هایی که از دیودهای ساطع کننده نور استفاده می‌کنند، یا همان LED، آینده را از دست سایر رقبا خارج خواهند کرد.

 

نويسنده: Amir تاريخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ضررهای ناشی از سیگار


مصرف سیگار و مشروبات الكلی خطر تولد زودرس، سقط جنین و مرده‌زایی را افزایش داده و موجب وارد آمدن آسیب‌های جدی دیگری به كودك می‌شود.
استعمال سیگار در مادران باردار باعث كم بودن وزن كودك و رشد بدنی و ذهنی می‌شود؛ همچنین قرار گرفتن در معرض دود سیگار نیز می‌تواند موجب افزایش بروز مشكلات ریوی در كودك ‌شود.

خوب است بدانید مصرف مشروبات الكلی عوارض بسیار خطرناكی برای رشد كودك دارد كه سندرم الكل جنینی الگوی یك اختلال جسمانی و ذهنی جدی است كه ناشی از خوردن مشروبات الكلی است. بنابراین گزارش در صورت امكان مادران باردار از پرتوهای x و از مصرف مواد مخدر نظیر هروئین، تریاك، حشیش و ... اجتناب كنند چون باعث بروز نارسایی‌هایی در كودك می‌شود. همچنین قبل از مصرف داروهای تجویز شده حتی اگر سالها از آن دارو مصرف می‌كرده‌اید با پزشكان مشورت كنید و هیچ وقت خودسرانه و بدون تجویز پزشك از دارو استفاده نكنید.

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

10نکته مخصوص عضله سازی

چیزی که همه بدنسازان بـدنبـال آن هستند، عضله سازی است. بدست آوردن آن اصلاً کار دشواری نیست. تا زمانی کـه اســتروئید مصرف میکنید (با وجود همه عوارض جانبی آن)، در تمریناتتان نیاز به نظم و تلاش دارید، باید تنبلی را کـنـار گـذاشته و سـاعت هـای مــــتمادی در باشگاه ورزش کـنید. در این مقاله ۱۰ نکته و قانون مخصوص عضله سازی را برایتان عنوان میـکنیم که بسیار کمک کننده خواهد بود.
۱) در همه سِت های سنگین، بدون وزنه کار کنید
مـمـکن اسـت هـنـگام کــار کـردن با دستگاه اسمیت تپش قلبتان بالاتر برود، اما وقتی می خواهید عضله سازی کنید بـه جـای آن از دمــبل استفاده کنید. دمبل باعث می شود کـه عـضـلات و مـاهیچه های فرعیتان هم کار کرده و عضله بیشتری بسازند. هر قدر حرکت شما تکان های بیشتری داشته باشد (که با استفاده از دمبل قابل دستیابی است)، روی عضلات بیشتری کار خواهد شد و نتیجه ی بهتری خواهد داد.
۲) تمریناتی انجام دهید که باعث بزرگ شدن ماهیچه ها می شود
به خاطر داشته باشید که هدف شما بزرگتر کردن اندازه هر ماهیچه در بدنتان است تا میزان کلی عضلاتتان بیشتر شود. بدنسازان بسیاری عقیده دارند که فقط فُرم خوب باعث می شود که ماهیچه ها جدا شوند، اما توصیه ی ما را قبول کنید و بگذارید ماهیچه هایتان رشد کنند، با اینکار فضای بیشتری برای جدا شدن خواهند داشت.
۳) روی قسمت هایی از بدنتان کار کنید که جای پیشرفت داشته باشد
بدنتان را بررسی کنید و ببینید کدام ماهیچه ها باید رشد کنند و با این هدف به باشگاه بروید و کار را اول روی آن نواحی شروع کنید.
۴) ببینید کدام تمرینات برای شما موثرتر است
با تجربه، خواهید فهمید که چه تمریناتی بهتر و بیشتر روی عضلاتتان کار می کنند. از اینرو اگر قصد عضله سازی دارید، تمرینات مختلف را امتحان کنید تا مناسبترین آنها را انتخاب کنید. روی تمرینات با دمبل و بی وزنه تمرکز کنید چون برای عضله سازی بسیار مناسب هستند.
۵) مراقب باشید صدمه نبینید
تمرینات شدید با وزنه های سنگین، احتمال آسیب دیدنتان را افزایش می دهد. بدنسازان بسیاری به خاطر صدمات جبران ناپذیری که از همین طریق دیدند، این کار را کنار گذاشتند. پس بسیار مراقب باشید و قبل از تمرین حتماً خود را خوب گرم کنید و سنگینی وزنه را تدریجی بالا ببرید.
۶) در سِت های مناسب تمرین کنید
معمولاً توصیه می شود که برای هر قسمت از بدن از سِت های ۱۶ تا ۲۰ تایی استفاده کنید. اما نطر من این است که اگر قصد رقابت ندارید، از سِت های ۱۲ تا ۱۶ تایی استفاده کنید. هر سِت باید تا خسته شدن کامل به طول انجامد. سعی نکنید روزی روی بیش از دو ماهیچه کار کنید چون پیشرفتتان را متوقف می کند.
۷) تعداد تمرینات را نشمارید
تعداد مشخصی تمرین وجود ندارد. بدنسازان بسیاری چهار سِت از چهار یا پنج تمرین مختلف برای هر قسمت از بدن را توصیه می کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد، این مسئله تا حدی به میزان جدیت شما در ساختن عضله بستگی دارد. بدنسازان حرفه ای معمولاً مکمل هم مصرف می کنند که به آنها طاقت و توانایی بیشتر برای ماهیچه سازی می دهد.
۸) تکرار حرکات را در حد مطلوب انجام دهید
کریس کورنیر که همه ی قوانین و نکات گفته شده در این مقاله براساس اعتقادات اوست، اعتقاد به تمرین سنگین با تکرارهای زیاد دارد. او قادر است وزنه ی ۴۵ پوندی را ۱۰ بار کِرل کند و آن را متعادل و درحد متوسط می داند. نکته ی مهم اینجا این است که شما باید تاحدی ماهیچه هایتان را خسته کنید که دیگر حتی یک اینچ هم نتواند جابه جا شود.
۹) تا حد ماکسیمم کار کنید
هر از چند گاهی میزان قدرتتان را با ماکسیمم کردن یک یا دو سری از تکرارها بسنجید. همیشه به یاد داشته باشید که وقتی روی ماهیچه هایتان با وزنه های ماکسیمم کار می کنید، خطر آسیب دیدگی افزایش می یابد. بنابراین، سنگینی وزنه هایتان را به طور تدریجی بالا ببرید تا جایی که فقط بتوانید یک تکرار انجام دهید.
۱۰) گوشت بخورید
عضلات شما برای رشد کردن نیز به پروتئین دارند، هرچه بیشتر، بهتر. در برنامه غذایی روزانه تان حتماً از میزن کافی گوشت قرمز استفاده کنید. با داشتن یک رژیم غذایی پر-پروتئین و تمرینات مناسب و صحیح، ماهیچه های شما به خوبی رشد خواهند کرد .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عطر درمانى


 
عطر درمانى
بيش‏تر مردم آگاهند كه گياهان عناصر شيميايى گوناگون دارند كه مى‏توان آن‏ها را استخراج و استفاده‏هاى مفيد متعدد كرد.
در این روش، عطر گياه از روغن‏هاى بودار ساخته شده كه در ساعات متفاوت شبانه روز به مقادير گوناگون در اندام‏هاى متفاوت گياه وجود دارند.
اين روغن‏هاى طبيعى را نوعى نمودار شخصيت گياه تصور مى‏كنند. گياه‏شناسان تصور مى‏كنند كه جريان گردش و تمركز آن‏ها در اندام‏هاى متفاوت گياه بستگى به وضعيت خورشيد و فصل سال و به ويژه بستگى به وضع كره ماه نسبت به زمين دارد. كيفيات و آثار شيميايى و درمانى يك عطر خاص گياهى همچنين بستگى به اندامى از گياه دارد كه از آن استخراج شده است.
اين روش چگونه عمل می کند؟
پوست بدن انسان خيلى بيش از آن كه تاكنون تصور كرده‏ايم توان جذب دارد. تحقيقات هم اكنون ثابت كرده‏اند كه برخى داروها را اگر به مدت كافى با نوارهاى خاص نگه دارنده روى پوست بدن قرار دهند آن‏ها به آسانى جذب پوست شده و آثار درونى مى‏گذارند.
مواد بودار ذراتى پخش مى‏كنند كه آن‏ها را ملكول‏هاى بودار يا ملكول‏هاى ناشر بو مى‏نامند. دماغ انسان اين ملكول‏هاى ناپيدا را مى‏گيرد و سپس اطلاعاتى ويژه از آن‏ها به چند بخش خاص مغز مى‏فرستد و مغز آن اطلاعات را به عنوان بوهاى آشنا يا بيگانه يا دلپسند يا خوب يا بد و غيره طبقه‏بندى و تفسير مى‏كند.
روش اجرا چگونه است؟
شمارى درمانگران آن‏ها را مانند داروهاى ديگر تجويز خوراكى مى‏كنند؛ برخى ديگر آن‏ها را در شكل بخار تنفسى تجويز مى‏كنند؛ و ديگران آن‏ها را براى مالش روى پوست تجويز مى‏كنند يا خود روى پوست بيمار ماساژ مى‏دهند. درمانگرانى هم هستند كه مخلوطى از هر سه گونه كاربردهاى روغن‏هاى معطر را به كار مى‏گيرند.
اين روش چه کاربردی دارد؟
اين روغن‏ها را در نزديك به يكصد بيمارى و وضعيت نامطلوب جسمى و روانى - عصبى به كار گرفته و نتايج درمانى خوب كسب كرده‏اند ولى اينجا تنها برخى از آن‏ها را نام مى‏بريم؛ انواع زخم‏ها و سوختگى‏ها و ورم‏ها، داغ‏هاى روى پوست، انواع جوش‏هاى چهره، كشيدگى‏هاى مولد زايمان )كه قابل پيشگيرى با روغن مناسب نيز هستند(، انواع دردهاى عضلانى و مفصلى، انواع بيمارى‏هاى ريوى چون آسم و برونشيت، سرماخوردگى، ناراحتى‏هاى روده بزرگ، ناراحتى‏ها و بيمارى‏هاى معده، يبوست، سرفه، غده‏ها يا كيست‏هاى درونى و بيرونى، افسردگى روانى، غش، اسهال، تب، اگزماى پوستى، بواسير، گازهاى زياد گوارشى، سردرد، سوء هضم، روماتيسم، شوك‏هاى جسمى و روانى، سينوزيتيس، پوست خشك يا چرب يا خيلى حساس يا خيلى تحريك شده، گلوى ناراحت، درد دندان، درد پشت، ضعف جنسى، و غيره. افزون بر آن‏ها كه نام برديم و نبرديم، روغن‏هاى معطر گياهى را مى‏توان براى تحريك و تقويت اشخاص ضعيف و سست يا آرام كردن اشخاص ناراحت، و وسواسى و نگران استفاده كرد.
چه انتقاداتی به این روش وارد است؟
روش عطر درمانى ممكن است به علت هزينه نسبتاً گران آن هيچ گاه استفاده خيلى گسترده نيابد. توليد روغن‏هاى معطر گياهى و نگهدارى آن‏ها كه بايد در شرايطى خاص باشد تا خواص آن‏ها ناپديد نشوند هزينه نسبتاً گران دارد و البته هشت تا ده جلسه درمان نيز ارزان نيست. بنابراين چون روش عطر درمانى زمانى نسبتاً دراز مى‏گيرد تا نتايج درمانى مطلوب دهد و از داروهاى نسبتاً گران‏بها استفاده مى‏كند، امكان اين كه يكى از روش‏هاى خيلى گسترده پزشكى شود اندك است.

 

امیدوارم که خوشتون اومده باشه

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com