Artemiya

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


GOD mode در ویندوز 7

با تغییر نام یک فولدر جدید در ویندوز سون (7) و افزودن یک پسوند خاص به انتهای متن آن می توانید درست در همان نقطه هر کاری که می خواهید با سیستم بکنید.از تغییر شکل موس گرفته تا ایجاد پارتیشن جدید در هارد درایو.
این ترفند همچنین در وینددوز ویستا هم در نگارش 32 بیتی کار می کند و در برخی نگارش های 64 بیتی آن ایجاد مشکل می کند.برای ورود به حالت فوق مدیر در ویندوز 7 یک فولدر جدید در هر کجای سیستم خواستید بسازید و نام آن را به مقدار زیر تغییر دهید :
 

 

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C**
 

اینکه این پسوند چطور کار می کند مشخص نیست . گفته می شود که این اسم پیچیده ، شناسه گروه فوق مدیر باشد.به هر حال ترفند جالبی است که در سایت CNET آمده است که در صورتی که این فولدر را در سیستم جستجو کنید تمام فایلهای تنظیمات ویندوز چنین پسوندی دارند. گویا این پسوند ها همانند کلید در پشتی (Backdoor) برای مایکروسافت عمل می کنند و به کمک این فولدرها می تواند کنترل سیستم ها را در بدترین شرایط نیز به دست بگیرد.

نويسنده: Amir تاريخ: شنبه 21 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

۱۴ نکته جالب درمورد اینترنت که تابحال نشنیده‌اید!

 گاهی بد نیست که با زبان اعداد، مروری بر اینترنت داشته باشیم، پدیده‌ای که سخت وابسته‌اش هستیم:
۱- اینترنت چقدر بزرگ است؟!
گوگل، تخمین می‌زند که در اینترنت ۵ میلیون ترابایت، اطلاعات وجود داشته باشد که معالدل ۵ میلیارد گیگابایت یا ۵ تریلیون مگابایت است. از انجا که مغز انسان ظرفیتی حدود یک تا ۱۰ ترابایت دارد، اگر متوسط ظرفیت مغز را ۵ ترابایت در نظر بگیریم، اینترنت معادل ظرفیت مفز یک میلیون انسان است.
بیایید حجم اطلاعات اینترنت را طور دیگری معادل‌سازی کنیم تا تصورش برایمان آسان‌تر شود. یک ترابایت را می‌توان روی ۲۱۲ DVD یا ۴۰ دیسک بلوری blue ray ضبط کرد. به این ترتیب برای ذخیره‌سازی کل اینترنت به یک میلیارد DVD یا ۲۰۰ میلیون دیسک بلوری نیاز داریم!
۲-میزان دسترسی به اینترنت:
۲۶٫۶ درصد از جمعیت دنیا به اینترنت دسترسی دارند. البته در قاره‌ها و مناطق مختلف میزان دسترسی به اینترنت متفاوت است. در آمریکای شمالی سه چهارم مردم، در استرالیا و اقیانوسیه ۶۰ درصد، در اروپا، پنجاه درصد، در آمریکای لاتین و منطقه حوزه کارائیب، ۳۲ درصد، در خاورمیانه ۲۹ درصد، در آسیا ۲۰ درصد و در آفریقا ۸ درصد مردم به اینترنت دسترسی دارند.
۳- ایمیل: هر روز ۲۴۷ میلیارد ایمیل فرستاده می‌شود که البته ۸۱ درصد آنها یعنی ۲۰۰ میلیارد عدد از انها، اسپم هستند. به عبارت دیگر سالیانه ۹۰ تریلیون ایمیل فرستاده می‌شود.
۴- نبرد اینترنت و تلویزیون: ۵۹ درصد آمرکایی‌ها به طور همزمان در هنگام دیدن تلویزیون از اینترنت هم استفاده می‌کنند. برآوردها نشان می‌دهد که اینترنت بیش از تلویزیون، وقت آزاد مردم را به خود جلب می‌کند.
۵- اینترنت در زندگی نوجوان‌ها: نوجوان‌ها در آمریکا، هر هفته ۳۱ ساعت آنلاین هستند. که ۳٫۵ ساعتش را صرف چت می‌کنند. ۲ ساعتش را صرف دیدن ویدئوهای یوتیوب می‌کنند. ۲ ساعتش را صرف تماشای ویدئوهای مستهجن آنلاین می‌کنند. ۱٫۵ ساعت را در سایت‌هایی می‌گذرانند که توصیه‌های تنظیم خانواده و پیشگیری از بارداری می کند. بیشتر از یک ساعت را در سایت‌ها جراحی زیبایی و پلاستیک می‌گذارنند و ۳۵ دقیقه هم نکات مربوط به کاهش وزن و رژیم غذایی را در وب‌سایت‌های مربوطه مطالعه می‌کنند.
در مقام مقایسه، آنها تنها ۴ ساعت را صرف انجام تکالیف تحصیلی می‌کنند!
۶- در اینترتت ۲۳۴ میلیون سایت و ۱۲۶ میلیون وبلاگ وجود دارد.
۷- حدود ۳۰ درصد آمریکایی‌ها،۶ درصد بریتانیایی‌ها، ۵ درصد ژاپنی‌ها، ۴ درصد برزیلی‌ها و کانادیی‌ها وبلاگ‌نویسی می‌کنند. ۵۱ دصد وبلاگ‌نویس‌ها زن و ۴۹ درصد آنها مرد هستند. ۵۳ درصد وبلاگ‌نویس‌ها بین ۲۱ تا ۳۵ سال سن دارند و ۲۰ درصدشان کمتر از بیست سال سن دارند.
۸- هر ثانیه بیش از ۲۸ هزار نفر کاربر اینترنت، مشغول مشاهده مختوای نامناسب ویدئویی هستند.
۹- اینترنت موبایلی: ۷۰ درصد کاربران اینترنت موبایلی، تنها زمانی که بیرون از منزل هستند، از اینترنت موبایلی استفاده نمی‌کنند، آنها در داخل منزل هم به از اینترنت موبایلی بهره می‌برند. ۸۷ درصد کاربران اینترنت موبایلی، بیش از یک بار در روز به اینترنت متصل می‌شوند و البته ۵۰ درصد کاربران هم بیش از ۵ بار در روز از اینترنت موبایلی استفاده می‌کنند. ۸۱ درصد کاربران در هر نوبت اتصال به اینترنت موبایل، بیش از ۱۵ دقیقه وب‌گردی می‌کنند. ۶۰ درصد کاربران هم به منظور استفاده از شبکه‌های اجتماعی از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.
۱۰- چرا از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند؟!
۱۶ درصد برای سرگرمی، ۱۰ درصد برای رسیدن به انواع و اقسام اطلاعات، ۱۳ درصد برای مقاصد اقتصادی و مدیریت امورات مالی و بانکی، ۳۴ درصد برای استفاده از سرویس‌های پیش‌پرداخت و ۵ درصد برای گیم و خرید.
۱۱- توییتر: توییتر ۱۰۵ میلیون کاربر دارد.
فیس‌بوک بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.
تخمین زده می‌شود که یوتیوب بین ۱۲۰ تا ۱۲۴ میلیون کاربر داشته باشد که معادل یک سوم کل جمعیت آمریکاست.
۱۲- هر دقیقه، از شش میلیون صفحه فیس‌بوک بازدید می‌شود که معالدل ۳۷٫۴ تریلیون مرور صفحه در سال می‌شود.
هر ماه ۲٫۵ میلیارد عکس در فیس‌بوک آپلود می‌شود.
۱۳- هر ماه، کاربران اینترنت ۱۲٫۲ میلیارد ویدئو تماشا می‌کنند. فقط در آمریکا، به تنهایی، در هر ماه ۹۲۴ میلیون ویدئو در سایت hulu مشاهده می‌شود.
۱۴- هر روز ۵۰ میلیون توییت انحام می‌شود. در سال ۲۰۰۷، تعداد توییت‌ها روزانه تنها ۵هزار تا بود، در سال ۲۰۰۸، این عدد به ۳۰۰ هزار و در سال ۲۰۰۹ به ۲٫۴ میلیون رسید.
امروزه در هر ثانیه ۶۰۰ توییت انجام می‌شود!

 

 

برهنه ات می کنند تا بهتر شکسته شوی,
نترس گردوی کوچک!
آنچه سیاه می شود روی تو نیست،دست آنهاست.
پر از بغضم ........شانه ات ساعتی چند رفیق ؟
 

 

 

 

نويسنده: Amir تاريخ: شنبه 21 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

احمدی‌نژاد متهم به ترور در آمریکا شد!!

منابع سعودی و آمریکایی در ادامه سناریو اتهام‌زنی جدید به ایران، مدعی شدند که رئیس جمهوری ایران در طرح ترور سفیر سعودی در آمریکا نقش دارد و مسئولان بلندپایه این کشور نیز در جریان این طرح بوده‌اند.
شبکه سعودی العربیه در ادامه سناریو خطرناکی که آمریکا از دو روز گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است، مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در این طرح نقش دارد.
العربیه مدعی شد: منابع مطلع در گفت‌وگو با العربیه اعلام کردند محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با همکاری سپاه قدس گروهی را برای انجام ترور در خارج از کشور تشکیل داده است.
العربیه در ادامه، اشاره‌ای به هویت این منابع نکرد و مدعی شد: این منابع که نخواستند نامشان منتشر شود اعلام کردند این گروه ماموریت ترور مخالفان ایرانی برجسته و روزنامه نگاران و شخصیت‌های سیاسی معروف عرب و خارجی را بر عهده دارد.
خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز همگام با جریان‌سازی العربیه، به نقل از مسئولان آمریکایی مدعی شد که مسئولان بلندپایه ایرانی به احتمال فراوان در جریان طرح ترور ادعایی آمریکا بوده‌اند.
در عین حال خبرگزاری رویترز به هویت مقامات آمریکایی اشاره نکرد ولی تصریح کرد که این اتهامات، بدون مدرک است و از روی تحلیل بیان می‌شود.
دو روز گذشته آمریکا مدعی شد که طرحی را خنثی کرده است که قرار بوده است در آن دو ایرانی سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را ترور کنند. وزارت خارجه ایران این مطلب را کاملا رد کرد و آن را سناریو ساخته آمریکا دانست و از این اتهام‌زنی از آمریکا در سازمان ملل شکایت کرد.

 

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سفر به دنیای مجازی در آینده. اینترنت در سال 2020

اینترنت را باید بزرگ‌ترین سامانه‌ای دانست که تاکنون به دست انسان طراحی، مهندسی و اجرا شده ‌است. ریشه این شبکه عظیم جهانی به دهه ۱۹۶۰ بازمی‌گردد که آژانس‌های نظامی ایالات متحده آمریکا روی پروژه‌های تحقیقاتی برای ساخت شبکه‌ای مستحکم، توزیع شده و باتحمل خطا سرمایه‌گذاری کردند.
وابسته شدن تمامی فعالیت‌های بشر به اینترنت در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصه‌های گوناگون علوم، فناوری و به خصوص در نحوه تفکر انسان دارد. شواهد زیادی در دست است که از آنچه اینترنت برای بشر خواهد ساخت و انجام خواهد داد، تنها مقدار بسیار اندکی به واقعیت تبدیل شده ‌است. می‌توان گفت هیچ چیزی در دنیای امروز به اندازه اینترنت پیشرفت نداشته و دارای چنین نفوذی در زندگی بشر نبوده است. در ادامه قصد داریم شما را با نکته‌هایی جالب در مورد اینترنت در سال2020 آشنا کنیم:
افزایش چشمگیر تعداد کاربران
جمعیت فعلی جهان 7/6 میلیارد نفر است. 8/1 میلیارد نفر از این تعداد را کاربران اینترنتی تشکیل می‌دهند. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این رقم در سال 2020 به 5 میلیارد نفر برسد.
گسترش پوشش جغرافیایی
در سال 2020 اینترنت از لحاظ جغرافیایی به نقاط پراکنده‌تری از دنیا خواهد رسید و تقریبا همه کشورها به‌طور چشمگیری از این فناوری استفاده می‌کنند.
به دلیل این استفاده وسیع، اینترنت پشتیبانی از زبان‌های دیگر و الفباهای بیشتری را در بر خواهد گرفت.
ورود شبکه
امروزه از اینترنت برای اتصال رایانه‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود.
در حال حاضر 575 رایانه میزبان در این شبکه جهانی وجود دارند. با توجه به پیشرفت‌های روز افزون در دنیای فناوری پیش‌بینی می‌شود که اینترنت بستری برای ایجاد شبکه و اتصال اشیایی غیر از رایانه را نیز فراهم کند.
انتظار می‌رود در آینده میلیارد‌ها سنسور در ساختمان‌ها و پل‌ها وجود داشته باشند که به اینترنت وصل شوند.
انتقال اطلاعات با حجم زیاد
در سال۲۰۲۰ اینترنت قادر خواهد بود اطلاعاتی با حجم اگزابایتی (یک میلیارد گیگابایت) یا شاید زتابایتی(1024 اگزابایت) انتقال دهد. انتظار می‌رود تا آن زمان ترافیک اینترنتی به ماهانه 44 اگزابایت یعنی دو برابر مقدار امروز برسد.
همگانی شدن اینترنت بی‌سیم
اینترنت به سمت استفاده از فناوری بی‌سیم (wireless) پیش می‌رود. در سه ماه دوم سال 2009، شمار مشترکانی که از فناوری‌های شبکه‌سازی اطلاعاتی با سرعت بالا مانند G3 و وایمکس استفاده می‌کردند 257میلیون نفر بوده است که انتظار می‌رود تا سال 2014 این تعداد به 5/2 بیلیون نفر برسد.
گمان‌ها حاکی از آن است که همه اتصالات اینترنت در سال ۲۰۲۰ از طریق شبکه‌های بی‌سیم صورت گیرد.
به کارگیری وسیع محاسبات ابری
خدمات بیشتری در این سال در زمره محاسبات ابری (cloud computing) قرار خواهند گرفت. محاسبه ابری، قابلیت محاسبه شبکه‌ای است که باعث کاهش هزینه‌ها، بالا رفتن مقیاس‌ها، بهبود سرعت انجام کارها و دستیابی به بهترین عملکرد می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها تا سال 2015 محاسبه ابری، 4/45 بیلیون دلار درآمدزایی خواهد کرد.
کاهش مصرف انرژی
امروزه 3/5 درصد مصرف انرژی دنیا به اینترنت اختصاص می‌یابد. در آینده میزان مصرف انرژی اینترنت بسیار کمتر از مقدار کنونی خواهد بود.
مدیریت خودکار شبکه
از بزرگ‌ترین ضعف‌های اینترنت کنونی فقدان روش‌های مدیریت شبکه است. انتظار می‌رود در آینده بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شبکه به صورت خودکار انجام شود.
نیاز نداشتن به ارتباطات دائمی
امروزه برای ارسال یا دریافت اطلاعات از طریق اینترنت به اتصالات پیوسته و همیشگی نیاز است در حالی که محققان به دنبال یافتن روش‌های ارتباطی هستند که با مقاومت در برابر تاخیرها اطلاعات را از کاربری به کاربر دیگر، خصوصا کاربران سیار انتقال دهند.
افزایش تعداد هکرها
در آینده، اینترنت هکرهای بیشتری را جلب خواهد کرد. تا سال 2020 هکرهای بیشتری به اینترنت آسیب خواهند زد چرا که زیرساخت‌های بیشتری مانند شبکه الکتریکی آنلاین وجود خواهد داشت
.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هراس آل سعود از هر تحرک مردمی/ سه جوان بازداشت شدند

هراس آل سعود از هر تحرک مردمی/ سه جوان بازداشت شدند
رژیم آل سعود که تاب هیچ تحرک اصلاح طلبانه را ندارد سه جوان عربستانی را به جرم توزیع سریالی که حقایق جامعه این کشور را بازگو می کند بازداشت کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، فعالان سیاسیعربستانی اعلام کردند: مقامات عربستانی سه جوان به نامهای "فراسبقنه"،"خالد الرشید" و "حسام الدرویش" را به علت پخش نوار ویدئویی بازداشتکردند.
فعالان فوق بیان کردند: نواری که این افراد توزیع می کردند مربوط بهسریالی با عنوان"بازیچه هستیم"، است که به وسیله شبکه الاصلاح مخالف رژیمکه در لندن قرار دارد تهیه شده است.
این فعالان افزودند: این سه جوان به این خاطر از سوی نیروهای امنیتیعربستان بازداشت شده اند که نیروهای امینتی گمان می کردند که آنها از شبکهالاصلاح پول می گیرند، اما پس از تحقیقات نتوانستند اتهامی علیه آنهابزنند.
فعالان فوق تصریح کردند: هدف از تهیه فلیم مذکور حل مشکلات اجتماعی و کنترل آن است.
شایان ذکر است که فلیم بازیچه ایم به بحرانهای اجتماعی عربستان می پردازد ومناطق فقیر را نمایش می دهد.این سریال همچنین شامل مصاحبه با یک امامجماعت است که از توزیع مواد مخدر به صورت فراوان در عربستان و فقر در اینکشور به شدت انتقاد کرده است
.

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شوند دولت ایتالیا با تشدید

هراس غرب ازگسترش اعتراضات/ معترضان‌به 15سال زندان محکوم می شونددولت ایتالیا با تشدید مجازات و محدود کردن اعتراضات به دنبال سرکوب جنبش ضد نظام بانکداری و اقتصادی غرب در این کشور است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی پرسه، با گسترش اعتراضات مردمی علیهنظام سرمایه داری ناعادلانه غرب از آمریکا به کشورهای اروپایی نظیرایتالیا، دولت این کشور به فکر مقابله با این جنبش از طریق تشدید قوانینافتاده است.
بر این اساس دولت "سیلویو برلوسکنی" تهدید کرده در صورت ادامه ایناعتراضات، شرکت کنندگان در آن را به زندانهای طولانی مدت تا 15 سال محکومخواهد کرد.
بر این اساس، دولت با استناد به قانونی که از دهه 1970 و با هدف مقابله باتهدیدهای تروریستی در ایتالیا اجرا شده، با معترضان به عنوان تهدیدهایامنیت عمومی برخورد کرده و مجازات علیه بازداشت شدگان در این رابطه راتشدید می کند.
این در حالی است که اعتراضات روزهای اخیر در مراکز اداری و مالی شهر رم بهدرگیری خشونت بار مردم و نیروهای پلیس انجامیده و طی آن دهها نفر بازداشتشده اند.
این اعتراضات در همسویی با جنبش جهانی تسخیر وال استریت انجام شد و شرکتکنندگان در آن خواستار پایان بی عدالتی و نابرابری در نظام سرمایه داری غربشدند.

تقديم به تو كه راز داري امين هستي وسنگ صبوري وفادار ، پناهگاه دلتنگي هام !در اين ديارنا مهربوني ها ، در اين ديار بي محبت ، چشيدن طعم محبت تو چه زيباست. در اين دياري كه در آن گل هاي صداقت پاكي واعتقاد پژمرده است ! در كدامين دل مي توان رنگ پاك صداقت ويكرنگي يافت !؟!! سوگند به قلب سرخت تو را يافتم و با خطي قرمز بر تمامي دل ها كشيدم عاشقانه های من پیشکش تو ...................



 

 

نويسنده: Amir تاريخ: جمعه 20 آبان 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستام امیدوارم حالتون خوب باشه . از این که به وبلاگه من اومدید ازتون ممنونم . امیدورام که لحظات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید . یه دنیا از همتون ممنون . نظر یادتون نره ها !!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to artemiya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com